Epson DFX-8000 i nie moge ustawic 20 znakow na cal.

Autor: Gecco (gecco_at_aiesec.ae.wroc.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 21:00:20 MET DST

Czesc,

Mam epsona dfx-8000 (iglowka) i mam problem z ustawieniem jej zeby
drukowala 20 znakow na cal. Nie moge zmienic gestosci do 12 znakow na
cal (tryb condensed mozna wlaczyc) ani za pomoca komend (ESC/P) ani za
pomoca DIP switchy. Wydaje mi sie ze drukarka popsula sie, chyba,
ze... No wlasnie, chyba ze cos przeoczylem. Bo wydaje mi sie dziwne,
zeby drukarka w taki wlasnie sposob sie skrzaczyla. Dodam tylko, ze
tryb draft ustawilem na szybkosc normalna (draft normal speed).

Moze ktos z Was mial do czynienia ta drukarka...

Bylbym wdzieczny za pomoc.

Gecco