Re: <og³oszenie>tanie tonery

Autor: tonery_at_poland.com
Data: Mon 17 Sep 2001 - 20:24:35 MET DST

Po pierwsze co do neetykiety to w tutule specjalnie napisa³em og³oszenie aby
ten kogo to nie interesuje nie czyta³. Po drugie umieszczam posty na grupie
w ilosci co najwyzej kilku miesiecznie wiec nie jestem jakims tam natretnym
spamerem ;). Po trzecie z Allegro nie korzystam bo tam po³owa to oszusci lub
inne cwaniaki a ja zawsze dostarczam towar o jaki mnie ktos prosi. Po
czwarte przesy³ka Poczta Polska lub firmami kurierskimi to dodatkowe koszty
i k³opot w przypadku przesy³ania 1 sztuki produktu.
A tak w ogole reasumujac moje argumenty to rowniez Tobie moge przes³ac droga
pocztowa ale tylko po potwierdzeniu telefonicznym i w wypadku kupna co
najmniej 2 sztuk :)