Re: Dziwne objawy podczas kopiowania w LAN'ie

Autor: Piotr Sidorowicz (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 19:21:11 MET DST

>Chyba nie to... W menu PRZERWANIA mam same >OK'eje.
>Tylko ze od IRQ 10 w gore mam po klika urzadzen na >jednym irq (normalne?).

To ,ze nie ma konfliktow widocznych bezposrednio( jako "wykrzykniki" w
menedzerze) nie oznacza ze wszystko z przerwaniami jest ok.Sprobuj wsadzic
sieciowke w inny PCI -byc moze ten dotychczasowy wspoldzieli jakis zasob(
typu dma,irq) z kontrolerem dyskow i stad wychodza takie krzaki.Inna mozliwa
przyczyna( niestety tu "poklon w strone via i jej genialnych service
packow) : jakies bledy w instalacji service packa.Sprobuj go odinstalowac(
chyba wiesz ,jak:-) i zainstalowac na nowo-najlepiej najswiezsza
wersje.Pozniej uzyj DMATool do ustawienia trybu DMA.
pozdr
Jano