Re: Sprzedawca zaproponowal Shuttle AV18 - warto ?

Autor: Marek (mrpoziem_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 19:19:51 MET DST

> Auto modem riser - złącze do budzenia kompa w momencie odebrania sygnału
> dzwonka z linii telefonicznej przez modem zaopatrzony w takież złącze.
IMHO
> total bezużytek.
Jak sie komus odpowiada, wypadalo by sie choc troche znac na tym o czym sie
pisze...

AMR - Audio Modem Riser - zlacze sluzace do podlaczania kart dzwiekowych lub
/ i modemow.
Na plytce wkladanej do owego zlacza umieszczony jest w zasadzie sprzeg
elektryczny -
wszystkie obliczenia wykonywal procesor i kodeki wbudowane na plyte lub w
chipset.
Kiedys producenci robili modemo-karty dzwiekowe, ale poza prototypy to chyba
nie wyszlo...
Karty dzwiekowej na AMR tez nie widzialem w sprzedazy. Za to modemy i
owszem...
Gdyby kosztowaly ze 20 - 40PLN, to pewnikiem bylyby hitem na rynku. A ze
byly tylko
ciut tansze od PCI (o podobnych zreszta mozliwosciach) no to sie nie
przyjely...

> Ej, czy to na pewno są mostki pod Celerona ? Zdaje się, że ja mam płytę na
> 686A pod Athlona na Slot 1 8-)

Ano na pewno pod celerona - mostek polnocny Pro 133A.
A Athlona na Slot 1 to nigdy nie bylo. Byl i owszem ale na SLOT A.

Marek