Re: Laser czy atrament?

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 17:39:27 MET DST

> Używam głównie LaserJetów 5L i 6L. Z HP 1100 też miałem do czynienia i
> niespecjalnie ją lubię, ale jakoś fatalnie się nie sprawowała.
Moje doświadczenia są zgoła inne. 8-(
> BTW do
> lasera też trzeba kłaść dobry papier...

Było nie inaczej.

> A bęben można wymienić przy zmianie tonera jak jest już w marnym stanie.

Bęben był prawie nowy (jakieś 300 stron wydruku) a już się zapaskudził. Po
wyczyszczeniu okazało się, że się naelektryzował i dopiero po 10
zmarnowanych stronach wydruku doszedł do siebie. Po jakimś czasie znów
zaczęło się rozmazywanie i niespodziewane kropki na wydruku. Jak bym komuś
polecił zakup tej drukarki, to w lustro bym już nigdy nie mógł spojrzeć...

CHOOCH