Dziwne objawy podczas kopiowania w LAN'ie

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 15:52:30 MET DST

Czesc

Procesor A1,4/266,
plyta Soltek sl-75kav,
512 ram
Barracuda IV 40 gb
k. sieciowa Realtek RTL8029(as) PCI
OS: Windows ME PL

Wlasnie gdy pisze ten text dzieje sie dziwna rzecz z moim kompem.
(Konfiguracje podalem na poczatku.)
Kopiuje wlasie spora ilosc danych przez siec lokalna 10mbit i
strasznie skokowo zaczela mi chodzic mysz - kursor nie przesuwa
sie plynnie.
Czemu tak sie dzieje?
Poszedlem do komputera z ktorego kopiuje te dane i tam nie ma takiego
problemu.
Mysz chodzi tak samo, a jest to komp (p266mmx) o kilka klas gorszy od
mojego!
Co jest grane?
UDMA w hdd mam wlaczone - przynajmniej tak pisze SiSoft Sandra...
BTW Czym sprawdzic na 110%, ze dysk dziala w UDMA???

pozdrawiam i czekam na sugestie bo nie da sie normalnie pracowac :(((
Gozdek