Re: IP 1,5 GHz

Autor: Grzegorz Strzelec (gstrzelec_at_jsw.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 14:55:17 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Strzelec" <gstrzelec_at_jsw.pl> napisał w wiadomości
> Witam Was (ponownie)

No i tak . Jeden . : : Krzysztof : : . odpowiedział w miarę sensownie. A
reszta ?
BICIE PIANY Panowie - i tyle
A tak nawiasem mówiąc, dalej nic konkretnego od Was się nie dowiedziałem.

> "kup TB 1.4 AMD ! powinno sie wiedziec ze jakis sens ma to tylko w
polaczeniu z rimmami, o
> sdram +p4 zapomnij, kup AMD 1.4 na sdr albo DDRAMACH."
nooooooooooooo - a klient ma za dużo kasy i sobie takie życzy. Dam mu -
pewnie że dam, ale chciałbym wiedzieć coś więcej, a tu cichuśko
Odpowiedzieć potrafią, a jakże. I nawrzucać też.

> i nie wariuj na grupie.
dobra, tyle że szlag mnie trafia. Tyle szpecuf i .............. duużo ble,
ble, ble .........