Re: Pioneer DVD-116 slaba korekcja _

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 14:46:49 MET DST

Czesc

> Ostatnio przegrywalem cos sobie i po przegraniu kopia plyty byla nie
zgodna
> binarnie z oryginalem i stwierdzilem ze moj naped DVD ma slaba korekcje
> bledow co nie zdazalo mi sie na CD-Romie Asus S500/A. Czy mozecie
> potwierdzic ze ten model DVD ma slaba korekcje i czy jest na to lekarstwo.

Ten naped to badzo dobry model (jesli nie najlepszy - chodzi mi o Pioneer
16x).
Sam mam takiego i czyta on wszystko - nawet bardzo porysowane cdr.
U mojej dziewczyny na DVD Pioneer x12 ostatnio nie chcialy sie czytac
nagrywane plytki. Juz myslalem ze padl, jednak rozkrecilem go i
przeczyscilem
soczewke (byla bardzo brudna).
Chodzi jak nowy!

A co do tej korekcji, to chyba bardziej masz na mysli sub-kanaly (to w
glownej mierze
one decyduja o tym czy kopia jest w 100% zgodna z oryginalem).
Ale ja sie na tym nie znam - poczytaj na www.cdrinfo.pl.

pozdrawiam
Gozdek
www.cconline.com.pl