Problemy z nowym sprzętem (przydługie).

Autor: madminer_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Sep 2001 - 14:02:24 MET DST

Kupiłem nowy sprzęt: AMD Athlon 1.2 GHz, płyta ECS/chip VIA, GeForce2 MX200,
dysk Seagate 40Gb, 128Mb RAM (ale kość ta sama co miałem poprzednio, więc
wykluczam). Poinstalowałem Detonatory i VIA Service Pack.

Problem 1:
Niby wszystko OK, ale komp nie działa tak jak powinien. Wyskakuje na pulpit
z "mocniejszych" gierek (np. Q3A, Battle for Dune, NFS). Zawiesza się też
sporadycznie w samej windzie, np. przy funkcji "Open Directory" w WinAmp'ie,
przy wyłączaniu wygaszacza, lub uruchamianiu Visual C++ (widzę na ekranie logo
i pozostaje tylko Ctrl+Alt+Del).

Problem 2:
Bardziej "gierowy". Komp straaaszliwie doczytuje coś z dysku na początku
praktycznie każdej nowszej gierki. W Q3A nieraz przez 3-4 minuty nie można
pograć! Pozmieniałem wszystko na 16bit, tak jak miałem na P3 667 i TNT2 i dalej
to samo (dysk i RAM są ze starego sprzętu).

W sklepie mówią, że płyta i proc na pewno są OK i że na AMD to się czasem tak
zdarza, ale wierzyć mi się nie chce.
Proszę o pomoc, bo chciałbym to wyjaśnić, zanim wywiozę sprzęt na studia.

Pozdrawiam,
MadMiner (boss_at_MadMiner.prv.pl)