Re: Stara p³yta i dysk 40G

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 13:40:15 MET DST

Asus porz±dna firma. Ch³opcy a Asusa przeprosili za k³opoty i podes³ali mi
BIOS z grudnia 98 wersja beta. Zainstalowa³am ale te¿ nie widzi ca³ego
dysku. Za to WIN98 zaczê³y siê poprawnie zamykaæ, wiêc czê¶ciowy sukces.
Zastosowa³am zworkê na dysku i ograniczy³am pojemno¶æ do 32 i to BIOS
wykrywa. Teraz mam k³opot jak przenie¶æ system z ma³ego dysku na ten nowy
(dzisiaj napisa³am post "Przetasowanie dysków"), bo nie chce mi sie
instalowaæ wszystkiego i probowa³am Norton Ghostem, ale nie startuje z
klonu. i nie wiem, co ¼le robiê
Pozdrawiam wszystkich i dziêkujê za rady.
Anka

--
poprawny adres                                stona-at-fuw.edu.pl