Re: Live Drive

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 13:33:33 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Grzech" <grzech2000_at_poland.com> napisał w wiadomości

> jesli sie da to moze wiesz gdzie i za ile?

oj, tego to nie wiem. spytaj na polskiej stronie creativa.
był też swego czasu taki bajer marki hoontech (to dość znana
marka profesjonalnego sprzętu muzycznego), kosztował 250 zł
miał formę dodatkowego śledzia i cyfrowe wyjscia i wejścia do live'a.
było to do dostania w polsce ale też nie bardzo wiem gdzie

grzech