Re: Czy to dobra karta graficzna....?

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 13:09:19 MET DST

> Polecają mi Prolinka GeForce 2 GTS Pro 64 DDr z wyjściem telewizyjnym.
> (dobra cena)
> Czy to jest dobra karta i czy ma dobry układ telewizyjny (czy będzie
dobrze
> widac na telewizorze).

No cóż, z ELSĄ to nie ma co porównywać - Prolink pod względem jakości obrazu
jest dokładnym przeciwieństwem ELSY. Wydajność karty jest dobra, cena też,
ale jakość obrazu nie najlepsza. Zresztą na TV zwykle obraz jest rozmazany,
nawet w kartach lepszych firm (kumpel ma MSI i literek prawie nie widać, do
tego to odświeżanie 60Hz 8-((().

pozdr.
CHOOCH

P.S. Może zanim kupisz pożyć na dzień i zobacz jak to będzie z TV.