Przetasowanie HDD

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 12:57:47 MET DST

Mam mały dysk 850MB z czystym systemem i potrzebnymi rzeczami dotąd Primary
Master. I nowy dysk 40G, ustawiny zworką na 32, bo inaczej Bios nie widział
ustawiony jako Secondary Slave. Zrobiłam obraz małego na pierwszej partycji
dużego, widać dane OK. Ustawiłam w Biosie na bootowanie z D ale z dużego nie
chce się odpalać i bootuje nadal z małego.
Przełożyłam go na Pri Master (zworki tez przestawiłam) małego wyjęłam i
teraz Bios go wykrywa, ale system sie nie bootuje.
1. Pytanie, czy system moze wstać z Sec Slave?
2.Czy moge sobie poradzić bez Boot Managera tylko z mieniając ustawienia w
Biosie?
Docelowo system ma być na dużym dysku, ale ma być w kieszeni. I jak wyjmę
duży, to chcę mieć ten mały też systemowy.
Pozdrowienia Anka

--
poprawny adres                                stona-at-fuw.edu.pl