Re: AMD 5x86 PR75 oraz plyta 486 i mnoznik - jak ?

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 12:43:21 MET DST

> Na starym komputerze 486 mam zainstalowany procesor AMD 5x86 PR75 ktory
ma
> wlasny mnoznik x3. Ustawilem mu czestotliwosc plyty na 40 i chodzi sobie
jak
> 120 Mhz. Znalaznlem opisy w inecie, ze na 133 chodzi jezeli sie go ustawi
na
> 33 Mhz i mnoznik "x4" (pisza ze ustawia sie na x2 a dziala jak x4).
> Tylko jak ja mam ustawic ten mnoznik ???

Witam

Bawilem sie ostatnio takim sprzetem i mam w zwiazku z tym pytanie.
Czy dysponuje ktos manualem plyty Lucky Star na SiS 496 pod 5x86 wlasnie
(dokladniejszych danych nie znam).
Moze jakis namiar w necie, bo producent juz sie do niej nie przyznaje.
Korcilo mnie zeby wyprobowac 166MHz ale nie znalazlem na plycie zworkologii,
wobec czego zamysl upadl.

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak