Re: Laser czy atrament?

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 12:25:39 MET DST

> Zdecydowanie laserowa. Znacznie tańsza eksploatacyjnie, daje lepszą
> jakość tekstu i nie jest tak kapryśna (zasychanie dysz, mazanie...).

Tylko trochę boli jak chce się wydrukować kolorową grafikę albo jak trzeba
wybulić 250 PLN za toner.

pozdr.
CHOOCH

P.S. Jesli twierdzisz, że laser nie rozmazuje tonera na wydruku to:
1). używasz jakiejś wypasionej drukarni typu Aficio,
lub
2). nigdy nie zdażyło Ci się zapaskudzenie bębna przez syf na papierze albo
nie miałeś do czynienia z HP1100 (najgorszy laser świata - mam na Polibudzie
i wolę drukować w domu na HP930).