Re: Kontroler Promise ATA100 - czas bootowania

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 12:14:09 MET DST

Podpisując się jako "OlO" <alpli_at_polbox.com>, w przypływie determinacji
napisałeś(aś):

> Mam pytanie: jak długo trwa rozpoznawanie napędów podczas bootowania
> w kontrolerze jak w temacie, czy jest to zależne od tego czy są
podłączone
> jakieś dyski, czy nie i czy można zmienić czasy i opcje rozpoznawania
> dysków w BIOSie kontrolera.

Witam! Używam tych kontrolerów i nie spotkałem
się z jakąkolwiek możliwością ingerencji w ich biosy.
IMHO nie da się tego czasu bootowania zmienić.
Kontroler zawsze wyszukuje dyski, z tym że
u mnie jest tak, że jak się raz "nauczy" dysków
(mam podpięte trzy sztuki) to potem bootowanie
jest szybsze.

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)