dwa webcamy?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 12:12:40 MET DST

mam takie pytanko, czy to bedzie dzialac bez problemu?
mam plyte abit sa6-r, z dwoma kontrolerami usb, i czasem mam problemy juz z
gamepadem, ktory mi czasem przeskakuje lub sie blokuje na sekunde, dwie....
oczywiscie kamera i pad podlaczone do roznych kontrolerow, ale jak rozlacze
kamera, to pad dziala bez problemu...
i teraz czy mam szanse, aby dwie kamery dzialaly (rownoczesnie nagrywaly
cos)..
aha we wlasciwosciach usb kamera zabiera 100% zasilania i 60% transferu
a mam creative webcam plus, i chce kupic druga taka sama.

moze ktos ma dwa webcamy i napisze jak to dziala?

 thx from the mountain