Re: RAID na płycie głównej

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 11:26:49 MET DST

rmarszalek_at_winkhaus.com.pl wrote:

> Czy możliwe jest podłączenie do kontrolera RAID na płycie MSI 815EP-R
> np. dysku twardego i cd-romu, albo samego dysku

oczywiscie ze mozna tam podlaczac zwykle dyski, ten kontroler prawie
niczym nie rozni sie od zwyklych kontrolerow IDE (ja mam podpiety jeden
dysko do kontrolera raidowego na abit SA6R), co do napedow CD to nie
probowalem szczerze mowiac, ale jak kiedys mielem jeszcze plyte z hpt366
to byly z tym problemy

poz.