Re: Video-in w karcie graficznej kontra tuner na bt8x8

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 10:43:29 MET DST

> Czy ktos mial mozliwosc porownania jakosci zgrywania z kartach
> graficznych z wejsciem video (np. Asus V3400
> TV I/O na Rivi'e TNT) w porownaniu do tunerow ?

Mam ELSE Erazor III i jakosc zgrywanych materialow jednak bardzo zalezy od
zrodla, mam tez karte TV jednak na korzysc elsy:
rozdzielczosc max 1600x1200 (!) nawet nie wiem o co tak duza
mozliwosc uzywania roznych filtrow do usuwania "przesunietych linii"
wewnetrzna skuteczna i b.dobra kompresja Elsy, dzieki niej mozna spokojnie
zgrywac full PAL 25fps bez gubienia klatek.

Pozdro

Piotrek