Re: !!!Co sądzicie o ECS ?

Autor: Mirek (mirekl_at_servodata.com.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 09:50:58 MET DST

> chcę kupić płytę główną. Co sądzicie o ECS? Słyszałem różne opinie.
> Cytrus

Czesc
Od roku uzywam ECS P6VAP+ i nie mam do niej zadnych zastrzezen -
zintegrowany dzwiek jest na bardzo przyzwoitym poziomie, wersje biosu sa
aktualizowane srednio co kilka miesiecy. Ogolnie uwazam sa to plyty ktorych
stosunek jakosc/cena jest nawiekszy obecnie na rynku.
Montowalem tez kilka kompow do uzytku domowego na plycie ECS P6VXA - jak
dotad rowniez nie mam zadnych zastrzezen.

--
Pozdrawiam
Mirek