Re: Ile to moze byc warte

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 06:26:59 MET DST

Pjotr napłodził(a):

> Some day I met a message from "RusH"

> Czemu? Teraz mam ten model 350_at_400, do tego karta grafiki 8 MB i
> jest OK, wszystkie gierki chodza dobrze (jedne super, inne troche
> gorzej),

:)) a grales w te gierki na normalnym komputerze za powiedzmy 1000zl
czyli duron700 + GF DDR + 128mb ram ?? na takim komputerze gierki
chodza "w miare" , na twoim chodza tragicznie ale jeszcze tego nie
wiesz bo nie masz porownania :)

> troche gorzej, wiec pomyslalem sobie, ze moznaby bylo kupic jakas
> k6-2 500_at_550

nie bedzie roznicy WOGOLE

> ... BTW Ile moze kosztowac jakas karta grafiki 8 MB z
> TV OUT?

E-E, nie jakas z 8MB tylko Voodoo3 16mb bo kazda inna wsadzona do tego
zestawu bedzie spowalniana przez procesor

> Dobrze by bylo, gdyby miala jakies wspomaganie do DivX (tak
> jak moja obecna ATI).

nie istnieje na swiecie ZADNA karta graficzna ze wspomaganiem dla DivX
:) , maja TYLKO wspomaganie dla DVD. Moze ci sie z overlayem pomylilo.

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod