ATC6230 i USB - problem wyprowadzen

Autor: BPawel (flx_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 00:45:01 MET DST

Witam!

    Jak napisalem w temacie mam plyte ATC6230 i przyszlo mi skorzystac z
USB. Wlasciciele plyty wiedza, ze producent nie dostarczal kabelka i sledzia
z gniazdami USB. Kupilem wiec taki kabel, poprzestawialem wyprowadzenia
zgodnie z instrukcja do plyty i teraz jeszcze nie wiem gdzie na plycie jest
pin z nr 1. W instrukcji do plyty nie jest to jednoznacznie napisane, na
samej plycie piny tez nie sa oznaczone. Nie wiem wiec jak podlaczyc zrobiony
kabelek.
Oczywiscie prosze o pomoc - wystarczy zaznaczyc gdzie jest pin 1.
(tylko bez jaj ;-) Z gory dziekuje.

                            ____________
                            |____slot1____|

               o o
               o o U
               o o S
               o o B
               o o
                              = = = = = = = = = (AGP)

PS1.
Czy ryzyko zwiazane z odwroconym podpieciem kabla jest duze?
(zamierzam podlaczyc SnapScan e25)

PS2.
Jezeli ktos ma te plyte bez instrukcji to moze sie przyda wyprowadzenie
pinow (ATC6230V1)

  (red)
 VCC * o GND
 D1- o o D0+