Re: Napełnianie Lexmarka?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 00:26:37 MET DST

Gozdek napisał(a):

> Użytkownik "Konrad Brywczyński" <bryw_at_waw.pdi.net> napisał w wiadomości

> Ja wlasnie mialem lany ten "dobry firmowy"... i dupa.
> Najlepszy jest oryginalny Lexmarka (moim zdaniem).
> Gozdek

Napiszcie mi co to może być...Drukarka przy czyszczeniu dyszy pokazuje, że ma
jeszcze atrament ( bo są te paski), ale normalnie nie drukuje...Tak jakby liter
nie było :-(.....To jest też drukarka Lexmark....Jak pierwszy raz nalałam do
naboju atramentu, to drukowała pięknie...Jak się atrament kończył, to znowu
wlałam strzykawką atrament, toi kaput...To znaczy, że już ten pojemniczek jest
do wyrzucenia?, że dysza się zepsuła?

Proszę o odpowiedzi na priva, bo mogę niechcący przeoczyć post ( w takiej
wielkiej liczbie wszystkich postów).

Pozdrawiam, Kaja

--
*Przyzwyczajenie jest drugą naturą*