Re: Bardzo dziwny problem

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 00:32:27 MET DST

: > Poczytaj wczesniejsze posty. Ten problem byl juz poruszany i
rozwiazany.
: Nie
: > pamietam dokladnie, ale chodzi o to, ze plyta jest na BX, ktory
chyba nie
: > toleruje kosci powyzej 128 MB. Ale poszukaj, bo tylko mi sie tak
wydaje.
:
: Dawno to bylo bo nie chce mi sie przeszukiwac 3000 postow:>?

Co kilka dni powraca.
Musisz wymienić kość na RAM o innej organizacji pamięci, tzn. 128 x 16.
Poznasz po tym, że najczęściej taka kość ma układy pamięci po obu
stronach.
Pozdrawiam
Egghead