Skaner LG - problem

Autor: VITOR (vitorrivaldo_at_interia.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 23:09:11 MET DST

Witam
Mam pytanko, czy może posiada ktoś skaner LG 600 U i wie jak go poprawnie
zainstalowac pod Win98? Mam do niego płytkę CD z oprogramowaniem, robię
wszystko tak jak nakazuje instrukcja , a mimo to mam problem. Oprogramowanie
jest już zainstalowane ale skanera komp nie widzi. Za każdym razem jak
ponownie włączam kompa pojawia się komunikat - znaleziono nowe urządzenie
Skaner USB itd... wszystko byloby ok, ale nigdy wczesniej nie bylo takich
numerow, wystarczyla instalacja oprogramowania , a tu masz nagle... wskazuję
lokalizacje sterownika na plytę CD otrzymaną wraz ze skanerem, a Win98
twierdzi ,że nie ma na niej ścieżki z driverem.... Już kompletnie nie wiem o
co chodzi. Może ktoś pomoże lamerowi... Będę wdzięczny.
Pozdrawiam