siec

Autor: Lidka (brachj_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 20:25:11 MET DST

Jeden komputer chodzi na win me (serwer) i ma dostep do
internetu poprzez ppp. W win me jest opja sieci domowej. Kreator utworzyl
dyskietke i wgralem go na drugi komp z win98se. Sa polaczone kartami
sieciowymi za pomoca skretki. Zainstalowalem to na drugim kompie i nic. W
otoczeniu sieciowym nie bylo widac zadnego stanowiska zarowna na jednym jak
i na drugim kompie. Na serwerze z win me po odinatlowaniu i powtornym
zainstalowaniu sieci pojawil sie w otoczeniu sieciowym ten sam komputer na
ktorym pracuje z win me. Na drugim bez zmian. Pozniej bawilem sie
ustawieniami na drugim i na P200 pokazal mi sie serwer ale na serwerze nie
widzialem P200. Pozniej wrocilem na poczatek - znow nie widzialem zadnego
kompa w otoczeniu. Jakie urzadzenia powinny byc wgrane w "panelu sterowania
/ sieci" na serwerze a jakie na stanowisku aby drugi komputer mial dostep do
internetu ? W chwili obecnej na jednym i na drugim kompie nie moge
przegladac sieci. Jak mam ja wgrac. Przewod jest chyba dobry bo raz pokazalo
mi sie drugie stanowisko. Jak jest wgrane udostepnianie polaczenia to
komputer jak polacze sie w internecie i pozniej rozlacze to samoczynnie chce
sie laczyc. Czy mozna to jakosc kontrolowac. Bo nie pokazuje sie okienko
polacz tylko laczy sie w tle. Z gory dziekuje Pawel Jak znasz moze w
internecie jakies wiadomosci na temat sieci pod win me i win 98se to rowniez
bylbym Ci wdzieczny