HDD Zapytanko o kupowanko

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 19:32:25 MET DST

Mam dysk IBM 45GB / 7200obr.
Spisuje sie doskonale , cichutki , szybciutki i bezawaryjny.
Co prawda mam go dopiero 10 miesiecy ale nigdy nic z nim sie niedobrego nie
dzialo.
Planuje natomiast zakup jakiegos drugiego dysku okolo 80 GB.
Teraz pytanie.
Chce by dysk byl rownie cichy szybki i bezawaryjny a do tego nie chce zeby
sie cos gryzlo z moim IBM.
Czy mam w tym wypadku kupowac 2 IBMa czy polecicie cos innego ?
Zaznaczam ze ma nie byc zadnych zgrzytow. Dysk chce przeznaczyc do divx ,
gierek, przechowywania plikow i kopii zapasowych.
Co radzicie , jak to potem podpiac do kompa zeby bylo najlepiej , i jaka
cena dyskow ktore proponujecie.
Dzieki.
Norbert
e-mail: grom_at_poczta.onet.pl