Re: scandisk przy starcie

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 19:01:47 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rafał" <admin_at_pc-net.pl> napisał w wiadomości
> >

> pytanie przerabaine pewnie 10x na grupie win9x - bo tam powienies sie
chyba
> z tym zwrocic !

To akurat niekoniecznie problem Windows.
Na moim komputerze ScanDisk powinien sie uruchamiac tylko
w przypadku niepoprawngo zamkniecia systemu. Ale kilka razy
zdarzylo sie, że mimo poprawnego wylaczenia po ponownym
uruchomieniu komputera sam sie wlaczal - malo tego,
w trybie sprawdzania powierzchni. I w kazdym takim
przypadku okazywalo sie, ze na powierzchni sa bad sectory.

Moje domysly sa takie, ze SMART dysku w jakis sposob jest
w stanie zaygnalizowac Windows problemy z dyskiem
a ScanDisk to wykorzystuje.

Michal Letowski