Re: word

Autor: fiver (fiver_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 17:18:35 MET DST

Witam!
Ustosunkowując się do Twojego postu, odpowiadam:
> 1. Brakuje ci RAMu (lub wolnego miejsca na C)

Posiadam 128 RAMu i 20 GB dysku, to chyba nie mało :)

> 2. Uszkodzony konkretny plik .doc z ktorego korzystasz (mam taki pliczek,
ze
> jak dochodze do ostatniej strony, to Word sie zawiesza, a na pierwszej
moge
> robic co chce).

Raczej nie, ponieważ na innym kompie działa bez zarzutu (mogę robić co cchcę
z nim)

> 3. Wirus

Skanowałem kompa dwoma programami, nic nie wykazały.

> 4. Reinstall Worda

Nie pomaga, probowałem wiele razy.

Nie wiem co jest grane, bo tak dzieje się na 2000, podczas gdy na 97 "nie
skarży się".
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrowienia:
Fiver