Przywracanie systemu w W ME

Autor: jacekslavek (jacekslavek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 16:36:25 MET DST

Dlaczego nie działa przywracanie systemu w W ME? Reinstalowałem system,
przydzieliłem max ilość miejsca na przywracanie systemu, czyli cały dysk (20
GB), mimo że teoretycznie ma starczyć nawet 200 MB. Skanowałem dysk,
skanowałem "antywirusem AVP". Mogę np. stworzyć nowy punkt przywracania,
system sam nadaje też nowe punkty. Przywracanie działa tak do połowy tzn.
jak
wskażnik dojdzie do połowy, następuje restart komputera, a potem komunikat,
że przywracanie się nie powiodło. Dysk 20 GB zapełniony jest do 3 GB, a więc
wolne mam ok. 17 GB! Regularnie porządkuje dysk programami systemowymi i nie
tylko. Skanuje, defragmentuje. CO JEST!!!??? Może mam dysk zapełniony
informacjami o przywracaniu systemu? Jak się tego pozbyć, a może to coś
innego. Pomocy!

jacekslavek_at_poczta.onet.pl

Jacek