Re: skaner-co sie dzieje?

Autor: Tina (tina_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 14:39:12 MET DST

czesc
po kliknieciu opcji-select twain source
wyskakuje mi wspomniane okno z komunikatem
"wystapil blad przy probie dostepu do protokolu skanera, sprawdz czy
oprogramowanie skanera zostalo prawidlowo zainstalowane".
podeszlam go klikajac w Action Manager opcje e-mail utility i ladnie mi
skannal zdjatka
ale przez inne programy dalej nie chce.

Tina