niemiecki bios

Autor: Adam Błaszczyk (timecom_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 13:41:46 MET DST

Witam
IBM z plyta INTEL na P 200 MMX, problem polega na tym iz bios jest niemiecki
i nie widzi mi dyskietki startowej w wersji ang. Rozpoznaje akcesoria przyla
czone do plyty: dyski,cd-rom itd. ale nie odpala dyskietki ani systemu z dys
ku. Czy musze miec dyskietke startowa z niemieckiego systemu? A cha jeszcze
chcialem dodac ze bios jest jakis dziwny (albo ja sie spotkalem pierwszy raz
z takim) jest tylko jedna strona informacyjna i nic nie mozna zmieniac? Mysl
e zrobic aktualizacje biosu ale nie wiem zabardzo jak znalezsc odpowiedni bi
os (znajac numer biosu) czy szukac go na stronie IBM czy Intela? Z gory wiel
kie dzieki. Adam Błaszczyk