Re: czy warto zmienic płyte....

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 13:10:32 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> A niby proste jest składanie komputerów?

a trudne ????

> Ha -- w9x to znaczy w95 czy w98? Bo ten drugi powinien załapać
> bez problemu, ale z pierwszym trzeba walczyć.

no tak nie pomyslalem ze za w9x mozna wziasc 95, nie, instalowalem tam
tylko w98, w98se i wme

> Jeśli komputera nie da się skonfigurować, to nie jest to winą
> komputera, a osoby konfigurującej go. Zawsze. Niestety.

ja zawsze mierze to miara zmarnowanego czasu nad rozwiazaniem
konkretnego problemu, jezeli przed moimi dzialaniami na tym komputerze
(ktory sluzy wylacznie do grania) niczego sie prawie nie dalo uruchomic,
a jak juz cos sie uruchomilo to grafika byla rozowo buraczkowa, a po
nich czasami w opengl kaszania sie tekstury to uwazam to za pelny sukces

poz.