Re: AGPx4 , EP-8KTA3+ , Riva TNT 2

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 12:07:36 MET DST

Użytkownik oozy <dark7_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3ba24bd8$1_at_news.vogel.pl...
> Cześć
> Posiadam płytę EP-8KTA3+ ( athalon 1,2 GHz)
> i kartę graficzną WinFast S320 II ( Riva TNT 2 , 32 Mb , TVout)
> z tego co wiem karta ta obsługuje tryb AGP x2 i x4
> ale w biosie mogę tylko uaktywnić tryb x2
> nie wiem co robić żeby uaktywnić x4
> upgrade biosu karty graficznej nie pomógł.

Możliwości karty graficznej i płyty głównej
sprawdź PowerStripem.
A tak wogóle to zainstaluj Detonatory 6.50
oraz pobaw się opcjami nvmax'a lub Geforce tweak utility
(agpx4 dla chipsetów via- lub coś podobnego)
Cały soft na www.tweak.pl

BTW.
Mógłbyś upgradować bios płyty ze strony Epoxa.
Dość często wypuszczali biosy w tym roku.

BTW2.
Nie zauważysz w grach różnicy w szybkości pomiędzy
agpx2 a x4 a stabilność może spaść.
Ewentualnie można też podnieść napięcie AGP
(a na płytach które nie mają takiej opcji to napięcie I/O)

PeJot