skaner-co sie dzieje?

Autor: Tina (tina_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 11:03:12 MET DST

czesc
Mam maly problemik ze skanerem. do tej pory bylo wszystko ok,
i nagle chce scanowac w photo paintcie i wyrzuca mi komunikat "" wystapil
blad przy probie dostepu do protokolu skanera, sprawdz czy oprogramowanie
skanera zostalo prawidlowo zainstalowane".
Sciagnelam nowe sterowniki i to samo,
instalnelam jescez raz system na czysto-to samo
Photo Painta tez zadnego skutku
Nie wiem co jest. Uruchamiam Action Manager-programik instalujacy sie ze
skanerem i skanuje, wiec dlaczego w innych programah nie chce?
Prosze o pomoc bo nie wiem co robic z tym fantem

z gory dziekuje za pomoc
Tina