niebiesko

Autor: Grzybek (aisza_at_inetia.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 10:01:39 MET DST

Cześć
Wczoraj po raz pierwszy uruchomiłem kompa po modernizacji, modernizowałem
płytę i procka(GA 7ZM + Duron 800MHz), grafika(VooDoo3 200 AGP) została ta
sama co miałem poprzednio. Ku mojemu zdziwieniu wszystkie wyświetlane barwy
we wszystkich trybach(Desktop, D3D, OpenGL, Glide) mają odcień niebieski, a
giały kolr jest teraz żółty, pozatym wszystkie okienka pod windowsem
zastawiają niebieską smugę. Zmieniłem sterowniki 4in1(na 4.32) bios, na
najnowszą wersję finalną z 26.04.2001, sterowniki do grafiki
przeinstalowałem i nic. Pomocy!

--
    <<Tomek Grzywalski>>
  <<funt_at_poczta.onet.pl>>