Re: ECS K7VZA i wydajność twardych dysków

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 20:28:06 MET DST

>Może nie jest to gwałtowne pogorszenie, ale na pewno przestaje
>działać UltraDMA. Ma to chyba związek z próbą naprawienia 686B
>Bug -- ECSowi widać poprawienie BIOSu coś nie wyszło i tymczasowo
>wyłączyli całkowicie UDMA.

Trochę OT.

Jak rozpoznać, którą dokładnie wersję BIOSu ma się akurat na płycie?

Znajomy kupił właśnie tego ECSa kilka dni temu.
Czyżby fabrycznie była instalowana ta wersja "poprawiona d lub e"?

Mam identyczną płytę, ale u niego rzeczywiście transfer się ślimaczył.
Poradziłem instalkę Windows od nowa "a czysto", ale może diabełek siedzi
gdzie indziej?

--
Janusz - Vahanara