Re: niebiesko

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 00:56:37 MET DST

: Właśnie po raz pierwszy uruchomiłem kompa po modernizacji, tj. płyty i
: procka(GA 7ZM Dur800) grafikę miałem starą VooDoo3 200 AGP. I ku
mojemu
: zdziwieniu stwierdziłem, że wszystkie wyświetlane barwy są odcieniami
: niebieskiego!!!???. Zmieniłem stery 4in1 i bios na najnowsze, do tego
stery
: do wudacza i nic. Pomocy.

Zagiął się kabel sygnałowy RGB. Trzeba poruszać wtyczką przy karcie
graficznej i przy monitorze. Jeśli nawet nie mignie - pewnie trzeba
będzie kupić nowy kabel lub nową wtyczkę.
Pozdrawiam
Egghead