Re: Monitor Samsung SyncMaster 755df!

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 23:24:57 MET DST

Użytkownik "Wojtek Grajewski" <grajewski_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy to ja jestem taki wybredny czy taki chujowy sprzet wybrałem.
> Zakupiłem monitor w Media Markt (gdańsk). Okazało sie ze nie można ustawić
> geometri obrazu - u dołu wybrzuszenie do góry którego nie dało sie
> zlikwidować a prawy dolny róg przesuniety w dół.

To chyba juz zwyczaj ze wiekszosc monitorow jakie kiedys uwazalismy za dobre
okazuja sie badziewne... nawet te drozsze 17"...
Kumpel kupil tydzien temu jakies LG tez 17 i cholerne wybrzuszenie jakiego
nie dalo sie zlikwidowac bylo w prawym dolnym rogu... kiepsko to
wygladalo... z pol godziny sie nad tym meczylismy, ale ni chuja...
przechodzilo tylko na lewy dolny rog...
Jedyna rada: przed zakupem musisz podlaczyc TEN SAM MONITOR ktory dostaniesz
do kompa i zobaczyc go bardzo dokladnie.

Pozdrawiam
ps.: do tej pory myslalem ze SAMSUNG 755 to najlepszy z tej klasy (nie
plaskich)

--
Piotr Piekarski
chemik333_at_poczta.gazeta.pl