Re: Co sadzicie o MSI K7 TURBO LIMITED?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 20:10:09 MET DST

Użytkownik "Franki" <kulwicki_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Prosze o wszelkie info na temat w/w plyty?

mam takową. wolny tylko jeden PCI. TB1_at_1,2 (9x133). CD Teac i CDR Teac 12x.
Procek kręci się też wincej, ale zasilacz mam jakiś felerny (codegoenowy
300W, choć słyszałem, że ogólnie to są spoko, może mnie sie taki trafił.
wymienię go przy najbliższej okazji), bo zamiast 5V jest 4.6 a przy pełnym
obiążeniu jeszcze spada i jak podkręce dalej to się już dziwy dzieją.

Słyszałem jak jakiś ludzik nażekał, że są z nią problemy (szczególnie przy
Live i karcie TV, które też posiadam), ale albo jestem ślepy, albo ich nie
ma :)

Pozdro. Seba