Re: BARDZO PILNE !!! Padł mi dysk - potrzebny program do odzysku danych

Autor: Skoczeq (skoczeq_at_irc.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 18:41:29 MET DST

> Błagam nie straszcie mnie !!!
> To by było bardzo nieprzyjemne. Parę miesięcy roboty poszło by na marne.

eee .. trzeba robic backupy czesto :) jak masz wazna prace ... ja wprawdzie
sie do tego nie stosuje za czesto bo ostatnia awarie dysku mialem w
styczniu, a przedtem to .. nie pamietam .. ;]

jezeli bios rozpoznaje dysk jako wiekszy i inny niz byl .. to cos sie
spiepszylo ;~( no przykro mi ...

--
Pozdroofka
Skoczeq