KOMPUTER

Autor: Pawel (brachj_at_polbox.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 17:19:46 MET DST

Kupiłem używaną płytę z procesorem Pentium 200MMX. Założyłem na nią karte
grafiki Riva TNT2 oraz sieciówkę (komputer bylmi potrzebny wlasnie do
zalozenia sieci w domu). Mam dysk 3.2 GB i wgralem na niego windowsa me
wszystko poszlo ok. PO uruchomieniu windowsa chcialem zaistalowac grafike
jesli instaluje ja jako riva tnt2 to przy probie ponownego uruchomienia
pojawia sie niebieski ekran z bledem vcore. Po zresetowaniu pojawia sie ze
karta grafiki jest zzle skonfigurowana. Wszystko jest dobrze wgrane ale caly
czas pokazuje te komunikaty. Jak wgrywam ja jako standardowa superVGA to mam
dostepne 16kolorow ale rozdz. juz 800x600 w innych przypadkach mama
16kolorow i rozdz 640x480 i caly czas niebieskie ekrany. Drugo problem z
zainstalowaniem karty sieciowej. Sterowniki wgrane ale pisze ze system pop
probie uruchomienia tego urzadzenia przestal reagowac i wylaczyl urzadzenie.
Niew wiem co jest grane. Co jest tutaj winne.

dzieki z gory Pawel