Re: Sony E220 czy Samsung 755DF

Autor: R2_D2 (yoyo_pl_at_yoyo.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 16:50:11 MET DST

Użytkownik Exeqtor <rfrankow_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nvoir$9i1$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Sorry ze ciagle poruszany jest ten sam temat, ale zdecydowalem sie ze
kupie
> jeden z wyzej wymienionych monitorow (maja podobne parametry i cene, ten
> drugi parametr wydaje sie przewazac :-)) ).
> Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Na www.monitory.pl jest napisane ze
Sony
> nie posiada opcji rozmagnesowywania w OSD.

Jezeli chodzi o funkcje "degaus" to model E220 ja posiada.
W OSD : MENU/SCREEN/ zaznaczamy znaczek z przekreslonym
magnesem i ekran zostaje rozmagnetyzowany. W opisie ktory
czytales musial byc jakis blad.

Pozdrowki Slawek