karta grafiki - problem

Autor: Bogdan C. (bnc_at_halicz.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 13:46:25 MET DST

Cześć
Czy ktoś ma może doświadczenie i podzieli się wiedzą na temat karty
gragicznej
TNT2 M64 (AGP 32 MB) ?
W czy problem - otóż kupiłem ją w miejsce starej (PCI) 4 MB po to żeby
lepiej fimy odtwarzać..... Natomiast po zainstalowaniu chodzi o niebo gorzej
niż poprzednia ??!! W ustalonym rytmie, co 2 sekundy zatrzymuje obraz,
przeskakuje o sekwencje i dalej 2 sekundy normalnie, zatrzymanie itd...
Moj kom to:
- procesor Celeron 433
- RAM 128
- odpowiednie (wydaje mi się zmiany w BIOS-ie zrobilem )
    i nic...
Poratujcie jakąś rozsądną informacja.

Bogdan