Re: dla wszystkich zwolennikow VIA

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 12:06:13 MET DST

Użytkownik jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3BA326FD.761FE323_at_osowa.gda.osk.pl...

> http://www.pc.com.pl/lab_pokaz.asp?lab=166
>
> oto test plyty glownej na apollo pro266, pomimo ze nie uwazam tego
> serwisu za specjalnie wiarygodny, VIA sucks
>
> poz.

Pierwsze co rzucilo mi się w oczy - TO JEST PLYTA POD P-III.
Zadne Via pod Intela nie dorowna chipsetom Intela, to chyba jasne
od dawna. Poza tym Intel P-III jest na tyle badziewny, ze w ogole
nie wykorzystuje technologii DDR wiec, zadnego praktycznie zysku
na tym nie ma jesli nawet takie pamieci obsluguje plyta.

Powiem tak - zobaczylem, ze to plyta pod P-III i dalej nawet nie
czytalem bo po co?... Intel sucks ;-)

Pozdrawiam
Pitorek