Re: Ratujcie mi kumpla !!!chyba odchodzi :) - sprostowanie

Autor: tomas (monolohenares_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 23:32:16 MET DST

Użytkownik "Chooch" <lawniczak_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości
> która
> (...)
>
> A może masz jakegoś wira (np. CIH), co lubi pożerać BIOSy ?
>
> CHOOCH

wirus biosozerca ...? hmm... jest to mozliwe
przed tym zdarzeniem nie mialem z nim jakichkolwiek klopotow, ale czym
wykryc, zlikwidowac robala ?

BTW: formatowalem dysk 7 razy z rzedu z roznymi
ustawieniami myslac ze to jest przyczyna, nic nie
pomoglo? a powinno? czy wirusy tego typu moga
sie ukrywac w pamieci ROM peceta ?

BTW: po aktualizacji BIOS'u pojawilo sie podsumowanie w programatorze
Awdflah:
cos co przypomina pasek stanu i po nim objasnienia
"Write OK" "No Update" "Write Fail"
na tym pasku pewien niewielki obszar byl zaznaczony
jako No Update, wyglada na to ze Bios nie
podmienil sie calkiem poprawnie. Czy to tak ma byc?

tomas