Re: 1*Win2000 i przerwania 2*kompresja divx

Autor: Krzysztof Wykurz (kwykurz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 23:08:00 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a):

> Hi,

> Nie, powód zawieszania raczej jest inny. Wrzucanie urządzeń na IRQ11
> to norma w Win2k i co prawda da się z tym walczyć, ale nie ma po co.

Jest po co, bo pracowac moge jedynie na standardowym sterowniku Win2k
dla karty graficznej. Gdy zainstaluje sterownik producenta (Guillemot)
lub sterowniki nvidii to praca konczy sie po kilku minutach zawieszeniem
grafiki (nie wyskakuje niebieski ekran)-inne urzadzenia, np. modem tak
jakby pracowaly dalej ale system nie reaguje na ruchy mysza i
klawiature.
Wszystko byloby dobrze ale ograniczenia standardowego sterownika
Microsoftu sa dla mnie nie do zaakceptowania, m.in. nie moge wprowadzic
kompa w stan uspienia (wyskakuje komunikat, ze sterownik kartuy
graficznej na to nie zezwala). Wiec co robic ???

> Masz rypnięty sprzęy -- albo coś się przegrzewa, albo RAM jest
> sieknięty. Najprawdopodobniej oczywiście (jednak ja zacząłbym od
> diagnozowania sprzętu).

Przy wykorzystaniu innych codecow np. DivX z wersji 3.11 lub 3.20
wszystko idzie jak trzeba !? Podobnie na innych programach codujacych
np. TMPGEnc. Zapuszczalem je nawet na ponad 30godz. nieustannej pracy,
przy 100% obciazeniu procesora i wszystko chodzilo OK. Probowalem nawet
ustawien "domyslnych" w BIOSie (temp. procesora ok 40*C),dla
standardowych ustawien procesora i wciaz jest to samo,tzn. przy
wykorzystaniu codeca DivX v4.0 Finall komputer w Win2k po blizej
nieokreslonej chwili resetuje sie. Mam zamontowana pamiec Simens
PC133-256Mb z modulem SPD.
Od czego wiec zaczac diagnozowanie ? Czym im jak ???

Pozdrowienia:
Krzysztof