Re: ECS K7S5A na ATH1.4/266

Autor: kelaisim_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 14 Sep 2001 - 23:15:39 MET DST

Witam,

> Mam podobna konfiguracje i dziala OK. Nie ma problemow z niczym. System
dziala
> stabilnie i pewnie (linux, win, win2k).
> Wydajnosc - bardzo dobra... mam w domu pIII/850MHz i roznica jest bardzo
duza:)
Dziekuje za relacje :).
A nie masz bledow przy odczycie/zapisie przy korzystaniu ze stacji dyskow w
win2k? Jakiego masz BIOSa i jakie drivery wrzuciles na dysk tuz po
zainstalowaniu win2k? Pytanie ostatnie: jaka masz konfiguracje i wynik w 3D
Marku 2001, zebym mogl zobaczyc, czy czegos przypadkiem nie dopatrzylem;).
Jeszcze raz dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam,
Mateusz