Re: napędy CD-ROM rozwalaj płyty

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 22:48:14 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> LG może? ;P

  Ja akurat mialem w reku Toshibe 40x w ktorej zostala plyta. W
kilkudziesieciu kawalkach ;))
Pojechala do serwisu gdzie ja przeczyszczono i zwrocono pieknie
dzialajaca ;))
Wszystkie przypadki o ktorych wiem z rozpadnieta w napedzie plyta
dotyczylo "pirackich plyt od ruskich". Czesto bywaja one kiepsko
wywazone i przy predkosci obrotowej pod 8tys. rpm w CDROMach sie po
prostu rozlatuja.

        Artur