Re: Monitor 17"

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 19:31:13 MET DST

Użytkownik "drdee" <drdee_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> polecam NEC MultiSync FE700+, bardzo wyraźny obraz

Może i wyraźny, ale geometria do bani! - przynajmniej w moim egzemplarzu,
którego dostałem na czas wymiany mojego monitora na inny egzemplarz.
Z tego co ja oglądałem, wydaje mi się, że SAMSUNGI 755 (lub 700 jeśli chodzi
o droższe) są godne uwagi, bo i ostrość ok a i z geometrią w kilku
egzemplarzach nie było problemów.